CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 31, 2008

perkara yg ingin dlakukan setelah umor mencecah 18 tahun...

pjam celik pejam celik baru ku sedar yg harijadiku yg ke-18 hampir tiba..
perrgghh sgt seronok ku rasa dhati..umpama minum air di waktu dahaga..
lbey2 lg air mango shake..wahh sdap sial..
berbalik kpada cite asal,ak ingin melakukan sdikit perubahan setelah mencecah umo 18 dimana..

  • mula2 skali saya nk mntak adiah bday dr sume org yg dkenali trutama awek saya yg mnis ibarat kurma, membe2 terdekat yg manis juga ibarat kismis, member2 yg jauh yg x berapa manis ibarat betik muda, sedara mara, bau2 bacang, dan lecturer jge..hehe..adiah pula harusla mahal berikutan bday kali ini amatla spesel lg berharga..
  • lpas 2 pulak saya ingin pergi menonton wayang 18sx dipanggung wayang kerna zaman menyorok sewaktu ic dicek sebelum masuk menonton wayang 18sx telah tamat..hehe..selepas ini perkara pertama yg akan saya bg kpada pengecek tiket adalah ic saya yg bernombor 901118115371 itu..ckup umor adalah perkara yg sgt dbanggakan..
  • saya juga sudah bley melihat cerita2 yg sx sahaja..hehe..
  • blog saya juga akn diupdate menjadi blog yg lbey kedewasaan..wlaupon skang dh dewasa tp ini hanyala foundationnyerr..selepas ini perbincangan kita akn lbey detail dan lebey mendalam..lbey bnyak tips2 rumah tgga akn dberikan yer..saya taw anda ske kan..xpe2 sy pham ek..
  • saya juga tidak ingin lagi menonton cerita2 kartun yg x menjana mnda ni..sebagai org dwasa cerita juga harusla dewasa..lg dewasa cerita itu lg bagus kerna cerita dewasa ini mengajar kita menjadi lbey dewasa dan memandangkan saya semakin dewasa, cerita dewasa menjadi pilihan saya..cerita dewasa mengajar kita melalui pengalaman..kita bley mengaplikasikannyer dalam kehidupan seharian..
  • saya juga berpikir untuk menjebakkan diri ke alam perkahwinan memandangkan cabaran selepas umo menjangkau 18 ini amat bahaya..sume bnda pon dibenarkan kerajan..tgk itu bley,tgk ehem pon bley, pegi ehem2 pon bley..sume bley..time kasih pihak kerajaan..
  • satu berita juga untuk wanita diluar sne,anda sdah bley merogol saya kerna hukuman untuk merogol lelaki ckup umor x la berat mana..xla seberal merogol lelaki dbawah umo..lgpon saya tidak akan merepot polis..hehe..
  • sy taw selepas ini saya tidak akan berpeluang lg membuka baju dan seluar d khalayak rmai kerna selepas ckup umo,itu akan digelar sexual harasment..saya tidak ingin dpenjarakan kerna itu..mntak maap sume..
  • saya juga tidak ingin membuka tali pinggang selepas kenyang makan lg kerana ada sumber memberitahu saya yg membuka tali pinggang selepas makan bley mengakibatkan perut buncit..saya tidak ingin perut saya yg 64.5 peratus taf ni menjadi buncit..

fuhh bnyak yg nk wat ni...

0 comments: